dinsdag 30 augustus 2016

Dag 7: naar de ijs/varkens boerderij

Hoi ik ben Kaylee en ik Shabir en Ashraf zijn van het kindpersbureau
En wij gaan vandaag een interview doen en het onderwerp voor vandaag is de...
BOERDERIJ!!!
we gaan vandaag met de groep naar de boerderij in Vinkel
we gaan daar de boer/in interviewen ik en Ashraf mogen interviewen en Shabier moet filmen
hier onder kan je het filmpje zien.....






Hoi ik ben Ashraf en gisteren bij de zomerschool bleven we op school. We hadden veel pret met het leren van woordenschat en toen kwam er een rapper die heet Thomas. Hij gaf ons les in rappen en ik had nog een rap gemaakt en zo ging de rap van mij:
mijn lievelings eten is spaghetti en ik koop een dikke buggati
met een blikje cola en een lekkere ijsje Ola
en dan ga ik naar voetbal ik zit in een elftal
en dan ga ik game in die level kan ik zweven
ik heb als huisdier een honingdas maar die zat bij je moeder in de tas.
EINDE


HEY ik ben shabir gisteren hadden we een rapper op bezoek uit Waalwijk
Hier komt mijn rap: yo me naam is shabir dat rijmt op papier
van pokemon go wordt ik nooit moe ik ben opzoek naar pikachu
van Boef wordt ik nooit droef hij ziet er niet uit als een schroef
ik ga nu kappen met rappen anders sta ik alleen maar onzin te kleppen peace out   
EINDE




Morgen kunnen jullie lezen hoe het bij de ijs/varkens boerderij is geweest.
Maar hier zijn al wel wat foto's om een indruk te krijgen.
De dag was super!!!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten