woensdag 31 augustus 2016

Hip Hop

Hallo ik ben Azra,
en vandaag ben ik van het kindpersbureau samen met Annora en Giorgi.
vandaag maken we een krant over de vakantieschool.
en in een krant hoort een recensie en dat doe ik, er komen ook 2 artikelen in. 1 Over de boerderij en 1 over hip hop. Ik vind de krant maken wel een beetje moeilijk omdat ik niet goed weet waar ik over moet schrijven. Maar het is wel gelukt zie hier het resultaat.



Hallo ik heet Annora,
Ik ben 12jaar.
Ik ben samen met Azra en Giorgi het kindprersbureau
Wat hebben we gister gedaan?
We zijn naar een varkens en ijsmaker boerderij. Daar hebben we zelf ijs gemaakt en varkens van tien dagen geaaid en op schoot gehad. En we hebben veel geleerd over varkens. Ze hebben meer dan duizend varkens, ze hebben: biggen, zeug (vrouwtje) beren (mannetje).




Hoi ik ben Giorgi ik zit op dansles en ook op de vakantie school.   Mitch zegt                  HEY ER KOMT EEN DANSER OP JULIE SCHOOL  maar wie        ZEG IK NIET oké dat is dus nog erg spannend maar kijk op ons website van Facebook vakantieschool dan zie je het filmpje!
Ik moet nog een ding zegen en dat is                laterrrr

         
 
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten