vrijdag 26 augustus 2016

De dag bij Cello


Hallo, ik heet Azra.

En ik ben 10 jaar oud. Dit is mijn eerste keer op vakantieschool.

In 1 week heb ik veel geleerd. Het leukste vond ik toen we naar de jumbo gingen.

We mochten achter de kassa en dat vond ik het meest leuk. Vandaag ben ik samen met Annora van het kindpersbureau.

Vandaag zijn we naar 2 locaties van cello geweest. Bij cello helpen ze mensen met een verstandelijke beperking. Dat betekent dat er met de mensen daar iets mis is met de hersenen. We kregen een rondleiding. De eerste lokatie was het super spannend, maar de 2e lokatie was het super leuk. Je had daar een snoezelruimte dat was lekker chillen. Je had daar een waterbed en allemaal lichtjes. Het leek wel een disco ruimte.

Bij de andere locatie moesten de mensen dingen inpakken, voor winkels en bedrijven.

 


Hallo ik heet Annora

Ik ben 12 jaar oud. Dit is de 2e keer dat ik mee doe.

Ik doe mee omdat ik het leuk vind. Mijn hobby’s zijn: tekenen en buiten spelen

In de eerste week heb ik al veel geleerd met taal en reken vooral keersommen met kommagetallen.

Ook zijn we naar de jumbo geweest en mochten we achter de kassa. Vandaag ben ik met Azra van het kindpersbureau en we zijn vandaag naar twee locaties van Cello geweest. We zijn de hele ochtend weg geweest en daarom konden we geen opdracht van het kindpersbureau maken. We moesten een zakelijke brief schrijven maar ik heb al een keer zo’n brief gemaakt. Ik vond het helemaal niet erg dat ik de opdracht niet hoef te maken.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten