woensdag 24 augustus 2016

De dag van supermarkt.

Hallo. Ik heet Damine. Ik ben 10 jaar. Mijn hobby’s zijn buiten spelen en tekenen. Ik zit op zomerschool omdat ik het leuk vind. We hebben gister een speurtocht gedaan. Het was super leuk vooral het zoeken van de woorden. Vandaag gaan we naar de Helftheuvel. En dan krijgen we sowieso een rondleiding in de supermarkt.
Ik en Jahlencio zijn van het kinderpersbureau en wij moeten een advertentie schrijven. In de advertentie moeten we afkortingen gebruiken. Bijv. is bijvoorbeeld.
Groetjes Damine



Hoi, ik ben Jahlencio en ik zit op de vakantieschool omdat ik het leuk vind om leuke vakken te oefenen en met vrienden te werken die ik al ken. Mijn hobby’s zijn gamen ook heb ik mijn eigen YouTube kanaal.
Vandaag is het heel warm op school want het is erg mooi weer, morgen donderdag wordt het 31 graden.
We hebben dan een warme sportdag met alle vakantiescholen.
Vandaag gaan we naar de helftheuvel naar de Jumbo met de hele groep. We gaan allemaal leuke dingen doen bijv. achter de kassa zitten of vakken vullen.

Gr JahPlays (Jahlencio)

Dit is de advertentie die we gemaakt hebben




Natuurlijk werd er door de andere kinderen ook hard gewerkt.
Gelukkig konden we tijdens de pauze genieten van wat afkoeling. Bij de supermarkt was het ook erg cool!






Jumbo bedankt voor deze waanzinnig leuke rondleiding!

Zo was dag 3 van de vakantieschool ook weer een top dag!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten