donderdag 25 augustus 2016

De sportdag die waterdag werd

Hallo, ik ben Ashraf ik ben 10 jaar en dit is mijn eerste keer dat ik aan de zomerschool meedoe.
Ik vind de zomerschool leuk het is ook leerzaam want ik vond schaal en plattegronden best moeilijk maar ik ben er toch uit gekomen. We leren dingen maar tussendoor is het ook leuk. Gisteren gingen we naar de supermarkt en toen wij in de Jumbo waren kregen we een rondleiding van een meneer die heet Buck hij was onze gids en op het eind mochten we aan de kassa werken scannen en zo.
Na de vakantieschool ga ik gelijk voetballen dat is mijn hobby

EINDE.

HOI, ik ben Shabir ik ben 10 jaar ik ga naar groep 8 mijn hobby’s zijn: gamen, buiten spelen, op vakantie gaan & muziek luisteren. Ik heb vorig jaar ook meegedaan aan de vakantie school west 3.
Ik doe dit jaar ook mee omdat ik het leuk vind en er veel van kan leren met rekenen want ik heb veel moeite met rekenen en het je kan er ook nieuwe vrienden maken. We gaan ook nog sporten we waren van plan om het bij o.s.s. volo te doen maar het is te warm dus doet iedereen het op hun eigen vakantieschool.
Ik ben vandaag van het kind-persbureau samen met Ashraf, die voor de mensen die het niet weten, heel goed kan tekenen. 
Dat is handig voor onze opdracht want we moeten vandaag een dialoog maken door een tekenstrip te maken.





Dit is onze strip geworden.....
Een dialoog tussen Ronaldo en Shabir.




Einde

Er was heel wat voor nodig om de animatie er goed op te krijgen maar het is toch redelijk gelukt. (Sorry Shabir en Ashraf op een andere manier kreeg ik het niet voor elkaar :-( )

Verder hebben we vandaag nog heerlijk met water gesport met diverse estafette spelletjes










Geen opmerkingen:

Een reactie posten