dinsdag 23 augustus 2016

De dag van de speurtocht


Vandaag starten we de dag extra vrolijk want we hadden een feestje!  Annora is Jarig en is 12 jaar geworden! Nogmaals Gefeliciteerd Annora!
Na het feestje was het weer tijd voor serieuzere zaken. Zoals rekenen en taal en een opdracht voor de kinderen van het persbureau.
Vandaag zijn dit:
Hallo, ik ben Toon, ik ben elf jaar. En waarom ik mee doe aan de vakantieschool, ja ik vindt het gewoon leuk. Want je maakt allemaal uitstapjes, het is gezellig, je maakt vrienden.  Je leert er ook nog wat, dat is dan het minst leuke van alles, maar dat doen de leraren op een leuke manier. Daarom is het ook wel weer leuk.  Gister was het super leuk, want we gingen basketballen en vandaag gaan we een speurtocht doen. En vandaag is het lekker weer.    

Hallo, ik ben Manuela ik ben elf jaar. Ik ga naar groep 8. En dit is de eerste keer dat ik meedoe aan de vakantieschool. Ik heb nu al nieuwe vrienden gemaakt. Mijn hobby`s zijn: tekenen, buitenspelen met mijn honden en kat spelen en zwemmen in mijn zwembad. Ik zit ook op taekwondo ik heb de blauwe slip. Ik vind de vakantie school erg leuk omdat ik er vrienden heb en het is gezellig.

Hallo ik ben kaylee ik ben elf jaar ik ga naar groep 8 dit is de 2de keer dat ik op de vakantie school zit

Het is heel gezellig met mijn vrienden ik kan goed met hun omgaan de vakantie school is gewoon de leukste school ever! Mijn hobby’s zijn buiten spelen dansen en zingen ik heb een hond (diva)

Leuke school het is super leuk en we gaan lekker een speurtocht doen J

Wij zijn vandaag van het kindpersbureau wij moeten vandaag een soort jeugdjournaal maken.

het gaat over de vakantieschool het thema is voeding en bewegen en een speurtocht.









 De speurtocht




















Met als afsluiting van de dag de eindevaluatie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten