maandag 29 augustus 2016

Rapper Thomas


Hallo, ik ben Toon ik ben elf jaar en ik doe voor de tweede keer mee aan de vakantie school.

Vorige week was het super leuk, de eerste dag gingen we basketballen. We kregen een workshop van Pim de Vries. Dat was heel leuk want ik zit zelf op basketbal. Dit vond ik het leukst.

 


Hallo, ik ben Jahlencio.

Dit is de 2e week van de Vakantieschool.

Het was(is) heel leuk en we hebben heel veel waterpret gehad. Maar dat was gelijk ook het leukste.

Vandaag komt rapper Thomas.

We moeten vandaag voor het kindpersbureau een gedicht maken op een ansichtkaart.

Dus hebben al veel moeten rijmen.

Dit is onze ansichtkaart:





Het gedicht:
De vakantieschool,
Wij vinden de vakantie school heel leuk.

En iedereen ligt in een deuk.

Iedereen heeft er plezier.

En leert op zijn eigen manier.

We doen allemaal leuke activiteiten.

En dat zijn geen stommiteiten.

We hebben hier veel lol.

En rapper Thomas is ons idool.

We gaan vandaag rijmen.

En dat is gewoon een beetje woorden lijmen.

We gaan hier naar school.

En er kan niemand bij want het zit propvol.

 

Gr Jahlencio en Toon

Deze ochtend is er weer goed gewerkt aan o.a. woordenschat en rijmen. In de pauze hebben we met z'n allen even goed bewogen. Daarna kon iedereen goed aan de slag met het rijmen voor zijn rap met Thomas de rapper. Er kwamen echt super raps uit!












Geen opmerkingen:

Een reactie posten